Mycket bättre humör

 Igår var jag verkligen inte på humör, det gick an på jobbet men fy tusan vad arg jag var.
Jag kände mig arg på allt och alla.
hatar mig själv när jag känner så.
Även när vi va ute och åt på Värdshuset igår kände jag mig arg=/
sen ändrades humöret och ja & markus skulle kolla på en deckare och HAN SOMNAR UNDER FILMEN!
vilket aldrig tidigare hänt, det är alltid jag som somnar så de va roligt :D

men idag är det mycket bättre, solen gör mig glad trots att jag är fast på jobbet!
Pratade med Markus förut och han skulle ut och springa, han skulle springa
ner hit och köpa glass till mig snällast i hela världen! och när Markus dök upp i Tisdags hade han köpt en ros, ja har nämligen inbillat mig att vi inte är nykära längre, men Markus ska få mig på andra tankar!

och det ska bli så sjukt skönt att ¨få vara ledig i morgon, den dagen ska absolut spendeas på strande nu
när de underbara vädret ska försvinna från oss!
Imon blir det Gränna med mat & minigolf me familja:))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback