spola tillbaka tiden?

Jag önskar att jag kunde!
Jag önskar att det var torsdags kväll och ja skulle gå och lägga mig nu
för att imon skulle det vara fredag och ja & mamma & pappa skulle åka till Båstad.

Helgen, jag finner inga ord!
jag kan nog säga med säkerhet att det är här de tre bästa dagarna jag haft sen studenten!
Bara att kunna vara, slippa tänka på något utan bara andas.
slippa dator,jobb,mobil,smink, hela skiten.


Vara ute på havet med båt, badat, solat, lekt med valparna, gosat me Markus,
grillat, jagat getingar, allt har varit fantastiskt.


jag har så många bilder jag vill lägga upp och visa, men tyvärr får ni vänta en dag till.
jag blir på allvar ledsen när jag tänker på hur allvaret sakta men säkert smyger på,
och då ställer jag mig frågan,  hur lång tid kommer det att ta innan jag känner den här lyckan igen?





Kommentarer
Postat av: Anonym

Helgen har varit den bästa på väldigt länge. Det var hur underbart som helst att ha dig här och dina föräldrar. Önskar att vi kunde ha lika dana helger varje vecka för det var verkligen perfekt. Synd ni inte kunde stanna längre. Men imorrn kommer jag till diiig min gris. Älskar dig så sjukt mkt!!! PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

2008-07-28 @ 17:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback