Den jobbiga hamnbacken

Jag hade verkligen glömt bort hur jäkla jobbigt det är att cykla upp
från hamnbacken på öa, va ju helt genomsvett när jag kom tillbaka hem.
Var ju som sagt hos tandläkaren idag, och den här tiden och nu skojjar ja inte, den här
tiden har jag bokat om sen september förra året.

Men plastade 4 tänder. Tandläkare kan vara så himla flummiga ibland - ÖPPNA MUNNEN NU STORT, BRAAA!
haha ja är inte fem år?
men man får passa på att gå gratis till tandläkaren nu, nästa år blir det dyrt.




och snart ska ja ge mig iväg med vovven, en promenad mitt på dagen är rätt skönt.


och eftersom ja ska jobba nu tors,fre,lör,sön . va tusan ska ja göra på midsommar? hänga me mamma & pappa
hem till petters familj, eller va me Malin och hennes kompisar?
ja kommer knappast dricka, eller så får ja väl sitta hemma och umgås med mig själv?


nee usch, så tråkig kan ja inte vara!

FOTBOLL IKVÄLL FÖR TUSAN!.


Kommentarer
Postat av: Sexbomben =)

griiiiiiiiiiiiiiis taksig du e. Du hade inte ens med mig liiiite som alternativ på midsommar :(:(:(:( Tänk om jag dyker upp då???? =)

2008-06-18 @ 13:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback