Duktigt Kajsa!

Förra veckan framkallade jag massa kort, typ 80 stycken från Balen / Studenten och lite kärleksbilder
på mig och Markus att sätta i album.
De känns mer bekvämt för mig att sitta och kika i massa fotoalbum sen när man blir äldre,
än att sitta och trycka next på massa bilder på datorn, och kraschar datorn kan alla bilder som verkligen betyder något vara borta.
SÅ VILL JA INTE HA DET!


Råkade tyvärr beställa förstora bilder, dom till albumen, så kommer få köpa ett as stort album.


och så beställde jag tackkort för studenten, tackkort till Annie som fixade mitt hår till balen, ett tackkort till Bende som sydde min underbara klänning, och ett tackkort till Våran Chaffis som körde oss på balen : )







Dktigt va? :D


Kommentarer
Postat av: Snuttis

Skit snygga jue!!!! Du e alltid så duktig o viiiiis min kära lilla Kajsa.... Älskar dig!! <33

2008-06-23 @ 23:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback