Fruuuusen

Jag hatar att vara sjuk, man bara sitter och fryser hela tiden och vill dricka varmt.
Jag är sugen på te, te och mackor <33 goaste som finns typ, mummmaaa!


Imon är det storstädning i lägenheten från Jönköping som gäller, blir väl troligen
sista gången jag sätter min fot där.
Konstiga känsla.
Om en vecka åker ja & markus till Norge, ska bli sjukt spännande och intressant :D
ja ska verkligen suga upp varje sekund vi är där för att verkligen känna efter hur det känns.
sen blir de ju toppen att åka till ett land man inte vart i.

vart ska ja & markus åka på våran semester?
grekland?
Turkiet?
Spanien?
Italien?

åh ja vet inte

Kommentarer
Postat av: Donna

Kajsiiis!

SPANIEN, ett n ;)

2008-06-23 @ 17:22:25
URL: http://donnaottilia.blogg.se/
Postat av: Markus

hahaha donna!! mobba inte min flickvän =) Vet inte heller vart vi ska åka. Vi får fundera i bilen på väg till oslo nästa måndag =))))))

2008-06-23 @ 17:27:48
Postat av: Kajsa

ja har alltid vart dålig på dubbelteckning :D

2008-06-23 @ 17:56:37
Postat av: Donna

Hihih, jag mobbad aldrig Kajsa :D<3



ÅK TILL FLORIDA :D så ses vi Kajsis <3333

2008-06-23 @ 19:45:27
URL: http://donnaottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback