Släng, släng, släng

så har ded typ låtit de senaste två timmarna, nu när ja flyttat hem måste allt gammalt från rummet hemma bort, och allt som är nyare ska in.
Har suttit och gått igenom så otroligt mycke ikväll, det är som ja gått igenom mitt liv.
den här väskan hade ja på mallorca
dom här bästis halsbanden hade ja & jennis i fyran
den här rosen är från farmors begravning
åhhh min dagbok

mycke minnen, men inget varar för evigt.
sparat mycke saker, som de ja nämnde ovan <3



nu ska ja faktiskt ta och sova, duktig som ja är lägger ja mig alltid i tid när ja ska upp "tidigt" så ja orkar.
och imon är det midsommarafton,

men jag behöver inte plocka några blommor och lägga under kudden,  JAG HAR JUE HITTAT MIN PRINS!<333

och han kommer förresten imon : ) <3 bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback