Vilket slut på dagen

Har jobbat hela dagen, visst det tar emot att gå upp på  morgonen men väl
upp så flyter allt på så himla bra.
Dagen på turisbyrån har vart hyfsat seg, inte mycket folk som kommer när det är pissväder ute.
Men så fort solen dyker upp väller det in med folk!
Ja & Donna har haft tröstande sms kontakt hela dagen och kommer säkerligen fortsätta så sommaren ut : D <3


men åter till min berättelse, dags för stängning.
Ja har precis ställt in alla cyklar och låst igen.
möter en mamma & hennes lilla son som hade pratade me min chef kristina om att få hyra cyklar.
Klart dom skulle få det, inget snack om saken.
Men att det skulle ta 20 min för dom att välja ut 2 cyklar? MY GOOOOD.
ja skojjar inte nu, Växlarna är sega, bromsen är konstig, sadeln gör ont, de finns ingen plingklocka på denna.
Hela hela tiden.

Kunden har ju alltid rätt, men ja fick verkligen klämma fram ett så naturligt leende som möjligt och låta positiv.

att folk är kräsna, de vet jag : ) för det är jag med, men så kräsen?

har aldrig sätt på maken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback