Alone, en fredag!

Hejsan Hoppsan!


Har lite roliga saker att berätta, som igår när jag skulle hämta posten så låg det ett tjockt brev till mig.
Min första tanke var att, jag har inte beställt något =/, vad är de här?
Kollade handstilen, tänkte om de va Markus men de va för snyggt skrivet för han hahahahah,

öppnar brevet försiktigt, beredd på en bomb typ, öppnar och ser att de ligger massa dvd skivor och förstår att de är Markus som skickat OC säsong två till mig som han bränt ner :)
du är så himla söt älskling :O)
gullungeee!



Åhhh idag har jag gjort något riktigt busigt, jag skolkade! Jag, Kajsa liksom! fan ta matte BBBBB!!!
sen fixade ja&fia inför UF, ja tog löööpet till stan och hittade bebiiiss Carrroool på stan:Dbässst!
looveeelyyy!

senare mot Praktiken, åt lunch med pappa&malin, och jobbade.
åhh sista dagen, fan va surt de är :(, men har fått extra jobb så de är greatannsssss;D.

kom hem vid halv åtta, suttis och klippt visitkort inför Uf & sävsjö imon i 2 timmar, fyfan, men sen är de över.







dags för sömn nu, upp fem =/.





saknar våra kvällssamtal, ge mig dom tillbaka?

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback