Europa

Nu så har jag packat klar, fan ifall jag kommer på något imorgon på morgonen
att jag glömt något.
usch hemska tanke bort!

Kollade en stund på Lets dande, Mat Tina va awssommee :) haha, så klockren!

och imon blir de då Europa, kommer suga att inte kunna prata i telefon med något folk =(
Men de är ju somsagt bara sju dagar, hemska tankar

Får hoppas att vi kan festa nånkväll, tjejerna i klassen! hade vart kul :)


Nu blir de sööömn, Fias mamma kommer och hämtar mig 08.10
snällsnällsnääll!!:)





Hejdå kära bloggläsare,

och massa lycka till, till mina finaste vänner Jenniis&Ramus nästa vecka!
Jag ska hålla tummarna <3333!



Puusssssssssssssssssssssss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback