Jag blir hel med dig

Älskling <3


Efter sex månader och nästan två veckor tillsammans känner jag samma känsla som jag
gjorde när jag insåg hur jävla kär jag är i dig,
Exakt samma känsla känner jag, om inte mer.

jag älskar dig så otroligt mycke, du gör mig hel, och jag vill aldrig aldrig ALDRIG förlora dig.

tack för helgen, ja vet att du är ledsen över att du behövt köra och prata i telefon massor, men  de spelar ingen roll för mig, bara så länge ja får vara i din närhet är de underbart!




låt 1,5 vecka gå fort nu, jag saknar redan ihjäl mig efter dig, trots att de bara gått 3 timmar sen vi sa hejdå:'(
och de här med distans förhållande, både jobbigt som fan, men samtidigt helt okej.
100 dagar sen är de du & ja mot allt annat!

alltid du&ja


Kommentarer
Postat av: Älsklingen

awwww bejbi!! Jag e mållös. Vet inte vad jag ska säga.
Jag älskar dig så mycket att jag inte vet vart jag ska ta vägen eller vad jag ska göra. När jag är med dig tappar jag tidsuppfattningen och känns som om tiden står stilla, trots att den flyger iväg med högsta möjliga fart. Och när jag sen inte är med dig, kryper den fram för det enda jag tänker på är när jag får se dig igen, och vill ju att det ska vara varje dag :(:(:(:(

Ville ju vara med dig mer i helgen än det blev. ville ju inte svara i telefon hela tiden eller ut och köra när du var här :(.Älskar ju dig och vill ta vara på varje sekund med dig. Ville verkligena tt du skulle stanna längre, men sen o andra sidan så skulle d varit ett dåligt tillfälle eftersom jag har dubbelt upp att göra. Du får se till o stanna nån annan gång, och då för alltid ;) Iallafall minst 3 år ;)

Tackar dig och hela din familj o alla dina vänner och alla som du någonsin träffat som format dig till den du är idag. För jag älskar allt med dig, you are perfect! Saknar dig mest av allt!!

alltid du&ja

2008-03-03 @ 13:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback