Påsklov :)

Hejsan!


Jag är sämst sämst sämst i världen på att uppdatera min blogg, och bättre kommer det inte att bli!
Imon så kommer Familjen Bressler kommer ju :) lycka <3.

Så jag ska ägna hela min tid åt dom, speciellt min fina vän Nina!

Bli som traditionen brukar, pratar en jävla massa skit, äter mat och typ 1000 kg godis, dricker på tok
för mycket vin och jag & nina inser att vi redan blivit berusade och klockan är inte ens åtta!


Helgen kan inte bli mer än SUCCÉ =)


Åker sedan till Markus på måndag troligen, kommer hem Fredag!
På lördag blir de Europa resan och landar inte förns i sverige 4 April!


så nej, kommer inte hinna uppdatera! kanske en svänga imon.


Nu ikväll sitter jag hemma på Visingsö, har vart med Jenniis och pratat gamla minnen och ätit massa paj och druckit vin :)!


Dock kommer stressen nu av allt som ska göras i april,

Alla prov, minst 2 i veckan, fixa körkort, fixa balklänning, få godkänt i matte b ,  heerreemingud?

Men sommarjobb är ordnat, Visingsö Turistbyrå here I come:)!

Pusssssssssssssssssssssssss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback