Ångest

Ångesten inför balen är kommen.

Kommer klänningen sitta tillräckligt bra?

Kommer skorna vara lika sköna då, som de är nu?

Kommer man sminkas som en "jag vet inte vad" på sköna jag? (borde kanske avboka?)

Kommer ja få en bra frisyr nu när jag klippt av mig håret?

Om  en månad smäller det, och jag kan ju inget annat än att undra.





Hur som helst, det får fixa sig.

Ikväll har jag inte tränat, för det suger balle när man är själv.
Jenniis är ju tvärr sjuk, men imon får jag palla mig dit.
I grund och botten är träning det bästa som finns, och känslan efter är obeskrivlig.



Imon är det också körlektion som gäller, tagga tagga tagga =)

toooooddeelliiidooouuu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback