En sovmorgon back

Idag när jag kom till skolan, alltså 08.45.
Går till skåpen och ska lämna jackan (inte en människa där) , men jag tänkte att
de har väl gått till salen.
Letar reda på salen (inte en människa där), så ja ställer mig och blänger på montern för
att se om vår svenska lektion är inställd men inget står där.

Jag blir som ett levande frågetecken, och ringer fia!

K - Hej, sover du?

F- neee, asså ja smörjer in mig

K- haha okej, men vart är alla?

F- asså Kajsa, vi har resursförmiddag

som innebär att vi är lediga hela förmiddagen fram till 12.35


jaha och vad gör man?

Köper ett äpple och går ut och steker i solen of course :))


Kommentarer
Postat av: carro

bebis! vi måste ses snart igen! :D

2008-05-08 @ 20:06:16
URL: http://carrrolll.blogg.se
Postat av: carro

och btw så tycker jag nog också eva-frisyren!

2008-05-08 @ 20:07:28
URL: http://carrrolll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback