Finish

Klar med Samhällskunskapen nu. Blev hur jävla dåligt som helst och jag är verkligen inte nöjd
men nu orkar ja inte göra om det.
Jag hoppas på ett Vg i slutbetyget ändå, trots att detta verkligen suger:(

Klockan är nu 00.15 och jag är vaken.
Jag som alltid går och lägg mig mellan 22-22,30 varje dag annars för att få tillräckligt mycke
sömn är vaken.
Helt sjukt faktiskt, ligger bara och väntar på att Markus ska komma hit och krypa ner i sängen hos mig.
han lär ju dyka upp någon timma.
Får se om ja ska sova? eller sitta här och skriva allt jag kommer på.



Jag kom och tänka på idag när jag stod nere i tvättstugan i lägenhetshuset att jag snart
bott här i två år, och om en månad kommer jag inte göra det.
Under två år har ja & jenni fått otroligt många minnen, och nu ska allt bort.
aldrig mer kommer man sätta sig på buss linje nr 1 till skolan, aldrig mer kommer man springa runt inne på willys.

sjuk konstig känsla.
jag verkligen längtar efter att flytta hem till Visingsö och familjen i sommar,
men ändå så är tanken på flytten härifrån skrämmande,
Vännerna i stan kommer man nu igen bo 5 mil ifrån.¨


två år Jenni!

 s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback