För att det står still

Jag sitter och försöker skriva på mitt hemprov i Samhällskunskap,
men de står still.
Det tar faktiskt ganska lång tid för mig att tänka ut vad jag tycker och tänker med olika saker,
hela tiden måste allt övervägas i mitt huvud.
Fördelar som nackdelar.


Allra sista provet / inlämning nu. :))))


Inatt någon gång dykter Markus pojken upp, ska bli så underbart.
I helgen ska det bli perfekt väder så vi kommer få de kul.
Spelar ju iof inte vilket väder det är, för kul har vi ändå:)
blir nog en snabbis på Jönköpings marknad imon och kolla om man kan fynda något :D
Men i helgen kan jag soooola, och vi ska sjösätta våran båt hemma på ön och åka runt lite hoppas jag på.
grillllaaaaaa, och umgås med mammsen & pappsen min.








annars måste ja verkligen gå och skriva på samhällen,
fick ta farväl om Jenniis idag som ja inte kommer träffa på typ 1,5 vecka.
de längsta vi vart ifrån varandra är nog två veckor.
vi är typ som syskon.






tooodeliidooouuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback