From red, to pink:)

Kvällen har ja ägnat åt att måla om mina naglar:)
EN HEL KVÄLL TÄNKER NI?

Ja faktiskt, först sprang ja runt i hela huset i år och dagar kändes det som för att hitta aceton.
Så då började "projektet" att få bort det röda nagellacket.
Det tog sin lilla tid, och sen va de borta. Då insåg ja att ja typ inte har några nagellack och naglarna var super fula så ja hittade ett ljusrosa och kladdade på.
2 lager, plus ett genomskinligt.

Herregud, men nu är det klart....... och resultatet? de duger.




Gud vad ja börjar bli feminim, för tre år sen brydde jag mig varken om smink, hår, hårfärg, kläder, skor.

de enda som fanns va fotboll & Innebandy.

aja,


Imon har ja tagit ledigt för att ägna dagen åt Utbildning för mitt sommarjobb på turistbyrån. SKa faktiskt bli roligt att åka runt me minibuss och lära sig :) (kan inte så mycke om historian härifrån osv).



Nu blir de sömn och väntar på att Markus ska ringa :) <3
lets talk oslo (min pojk har fått jobberbjudande i Oslo, vart ska vi ta vägen i höst älskling)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback