lämna namn och nr:)

En sak som ofta händer mig är att, Mobil telefonen ringer och man är mitt uppe i en körlektion eller sitter på en vanig lektion. Ofta blir det att man faktiskt inte kan ta samtalet.
Den som ringer till mig, hamnar då hos min telefonsvarare.

Idag ringde det två personer från två olika nr, och jag har kollat upp båda numrerna men de fanns varken på hitta, eniro, 118100.
Visst kan man ringa upp, men jag tycker faktiskt de låter lite konstigt att säga.
hej mitt namn är kajsa, de va någon som ringde mig från detta nr.
och människan på andra sidan luren har troligen ingen aning om vem du är.

varför inte göra det enkelt för personen man ringt, och lämna namn och nr på telefonsvararen :)så att man lätt kan ringa upp och slippa känna sig dum=/
annars är det väl ingen mening med att ha en svarare? :S


någon som håller med?


jag får hoppas personerna återkommer och det är något viktigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback