Malin är en böna

Idag var jag även på stan med Malin:)

tog som sagt en lunch på Kaffe bönan, eftersom jag ligger -23:- på kontot va de jag som föreslog ställe eftersom jag hade 10 stämplar = gratis lunch:)

Jag åt Tacopaj, och Malin åt en sallad med kräftstjärtar. Mycket prat och skratt och planer inför sommaren när vi båda säger upp lägenheter och flyttar hem till vårt Visingsö.
åh vi delade på en körsbärs cheesekake tror ja? himlans goood :)

sen började jakten på födelsedagspresent, Malin fick gå runt och peka på vad hon ville ha.
Sen hjälpte jag henne att bära saker i hennes bil i sesam huset.
Efter att ha gått sju trappor upp (klarar inte hissar) så åkte ja bil ner med henne.
haha och när Malin ska betala för att åka ut, tappar hon kortet utanför rutat.

läääänge sen jag skratta så mycke :D




nu ska ja äta en apelsin!


toooodelliidouu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback