Min dag

Som sagt, jag drog till Fia och sen stack vi till Vätterstranden,
Blev dock bara 1,5 timmes solande eftersom först blev fia uttråkad, och sen blev även jag uttråkad.
Hade gärna badat, men orkar inte när man har mens och vättern fortfarande är kall.


Så vi drog in till stan, ja köpte örhängen till balen!
dom liknar gulddroppar och är från Calvin Klein, det var verkligen mig över dom.
Fick lite ångest, 765:- kostade dom jue, men hade fått födelsedags pengar till balen så:)
Träffade Moster Karin och Kusin Millan, och de älskade dom så sen försvann alla tvivlen.
Pratade även en snabbis me Millan om sminkning inför balen, hon hade gjort de på salong Sköna jag,
där ja ska göra mitt och, och hon blev verkligen hur snygg som helst.
Så där försvann mera oro.


Kollade en snabbis på Bäckadahls bal, nu blir de pirrigt.
gå runt och verkligen visa upp sig, hahaha





Nu håller ja på med tvätten och ska städa på mitt rum
Måste även göra samhällskunskapen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback