Mina hemliga förälskelser

När va ja runt åtta år kom min första riktiga kärlek, Nämligen Brian Littrell från gruppen Backstreet Boys.
Jag var åtta år, och han 25 kanske? Jag kunde alla deras låtar uttantill, jag visst exakt när han fyllde år, favoritmat, ja allt som man läste i en frida tidning.
Jag var helt säker på att en dag skulle det bli jag & Han. och det skulle passa så bra, eftersom min kompis Nina skulle gitfa sig me Aaron Carter, som va en backstreet boys lillebror:)

Men icke

När jag sen blev 10 år, och började bli mer mer intresserad av fotbollskillar var det en givet val att Henrik Larsson skulle bli min framtida man. Både jag & han älskade fotboll mer än något annat, klart det skulle bli vi.
Sen att jag va 10 år och han runt 28  och snart skulle bli pappa. det va ju inga bekymmer alls!
Det var när han rackade av sina flätor mitt stora tvivel faktiskt kom

Men icke

Nu som 19 åring, inser jag att det är min Markus Bengt Mikael Berg jag vill ha.
Jag är 19, han snart 23 och vi har hela livet framför oss, plus att vi faktiskt känner varandra;) det kan ju vara en fördel. Jag kan jue hoppas på att han får till en tenniskarriär så jag faktiskt fått till det med en kändis;)

Mina hunkar!


image84image85image86

Kommentarer
Postat av: Sista Hunken

awwwwwww sööööööötis. imorrn kommer du. o då ska vi myyyyyyyyyyysa. Har saknat dig så sjukt mkt!!!!

2008-05-14 @ 21:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback