Mvg brud

För en gångs skull kan jag faktiskt kalla mig mvg brud ordentligt;)

Hade betygssnack idag, kommer få Mvg i Uf föreag, mvg i apu, troligen mvg i affärsturism,
vg i projekt, och vg i guide och reseledarkunskap!

Plus att som våran lärare uttryckte för klassen idag;)

Ingen i klassen har fått mvg på senaste provet, däremot den som va bäst på att komma på mycket bra lösningar var Kajsa!
Nästan roligare att höra de än att få mvg;)
va dock bara 2 poäng ifrån.

Jag är ta mig fan as nöjd.

plusplusplus, fick även MVG i historia!




Underbara dag!

Kommentarer
Postat av: Markus

Du e ju bääääääst =))))) Grymt smart flickvän jag har. Nästan fööör smart för mig :S:S:S:S Men d gör inget. Älskar dig! <333

2008-05-27 @ 21:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback