Så var det dags igen

Imon gäller det igen, ska till tandläkare i Gränna och dra ut en tand.
Nu kommer ja blivit av med sammanlagt fyra tänder.
Egentligen är det bra, så slipper det bli så trångt i munnen när man blir äldre.

Mamma & Pappa snackar jämt om vilken tur jag har som får göra de här,
för ja kommer slippa sånna problem med att inte kunna få det rent mellan tänderna längre fram i livet.

Så ja, ja är nöjd.


Bara det att de är nervöst, som förra gången har jag begärt lustgas.
Jag absolut inte känna någon spruta i munnen och ja vill kunna tänka på något annat en att de står och drar i tand
som typ sitter hur fast som helst.
Förra gången minns ja att ja inte kunde hålla mig för skratt så fort lustgasen var igång. ja hoppas på en repris
så slutar tandläkarbesöket nog bra.




Imon ska jag skriva mitt hemprov i Samhällskunskap
Jag ska säga hejdå till Jenniis som åker mot varmare breddgrader
Jag ska försöka ta en svänga på stan och hitta balsmycken
Jag ska tvätta
Jag ska träna

jag ska få träffa Markus :)


En himlans massa skan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback