Spara eller Slösa?

Jag tror jag är mittiemllan, ibland känner jag för att spara varenda öre jag har
tills det dyker upp något jag absolut måste ha.

men nu har ja börjat bli mer slösa av mig.


Efter skolan idag drog ja till stan me Fia & Carro och Fias mormor.
Hamnade på Malmborgskonditori, där ja åt en as gooood räksallad:) mummaaa.
sedan drog vi vidare och shoppade.

My new things

Studentskor, vita pumps från Scorett (storlek 35, LYCKA)

Balväska, guldig från glitter

Lösögonfranser, från HM

Sommrig sjal från Gina tricot

En lotion från Åhléns,


Träffade även på Mysan på stan, så ja fortsatte shoppa med henne och de va kalasen,
va länge sen vi träffades:)



Nu försvinner pengar så fort så fort.

plus att jag solat idag, men men.
Balen och studenten är troligen sånt som händer en gång i livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback