Time to say goodbye

Andra gången på en vecka jag hör den låten.

Låtar säger personer olika saker, men den här låten säger mig en sak! Begravning.

Låten spelades på Anders & Helenas begravning efter att de omkommit i tsunamin. (mycket goda vänner till familjen).
Jag har aldrig gråtit så mycket i hela mitt liv, och på samma gång.
och hör ja den här låten, ja blir helt känslosam och ja minns varje känsla ja hade i kroppen just precis då.

Jag har vart på 2 begravningar i hela mitt liv, anders & helenas, och så när min Farmor dog när jag var sju år.
Även så dog min kusin för fyra år sedan, men ja valde då att inte gå. Just för att jag inte trodde att ja kunde klara av att se släktingar, peters syskon (mina kusiner) och min farbor åh hans fru.

Idag ångrar jag att jag inte tog farväl av han på samma sätt som de andra, en begraving för mig är ett avslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback