Turist på Visingsö:)

Jag har bott på Visingsö i 19 år. Vilket har haft både fördelar och nackdelar.

Men idag hade jag en utbildningsdag för sommarjobbet på turistbyrån. Vi har gjort ALLT som turister gjort, sätt och hört allt och det har i princip tagit hela dagen (till och med åkt remmalag som jag inte gjort sen skolavslutningen i sexan). Men det var idag jag fick upp ögonen på vilken underbar plats jag faktiskt bott på. Har ofta känt att de är bara en "ö" och det finns inget att göra.
Men när man fått se ön som turist, herregud! jag bor nog på en av många fina platser i Sverige.

Närheten till Sjön, Utsikten, åkrarna, djuren, skogen, luften! allt!
trodde aldrig att jag skulle säga detta.





Men dagen har även vart lärorik, och de har bjudits massor på fika, haha och även en riktigt god lunch på tempelgården.
Har vart ute hela dagen, så solen och stekt på kroppen :) I like.

Imon blir min första jobbardag, ska bli otroligt kul :) ,och 90:- i timman är inte helt fel;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback