Din berättelse

Har precis pratat med Mamma&Pappa

Pappa hade en fråga om varför Felix ofta hamnar på bloggen men inte Skrollan.
så det här måste det bli ändring på.
Skrollan är då katten som belongs to Backlund.

När jag var fem år och min syster sju fick vi vår första Katt.
Nämligen Skrollan.
Lyckan var total, hon var den sötaste jag någonsin sätt.
Söt men aggresiv.

Hon har blivit mamma två gånger i sitt liv åt fem små rackare.
alla är döda, men hon lever.
Trots med flera slagsmål, en synfel på ena ögat & senast förra året blev hon påkörd
är hon en överlevare.

När jag var sju år, och hon blev mamma för andra gången blev de tre små knattar.
En av dessa blev min, murran och jag fråga mig än idag hur mina föräldrar kunde
tillåta mig att döpa henne till det, antingen för att det inte hade samma betydelse då som nu.
men som till storyn, murran dog förra året, en stor tumör på magen och så gick allt fort.
Under tiden Murran levde var Skrollan den aggresiva, den tråkigta & läskiga katten som
ville sätta klona i en så fort det var dags att gå ut.

men nu ett år senare är hon den mest sociala katten som finns.
Och ja, jag saknar dig också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback