En händelserik dag

Jo jag & pappa drog oss mot Jönköping 7.25 idag,
hämtade ut mitt körtkort.usch
åkte in mot stan, till pappas jobb.
sen överlämnade han bilen till mig, första gången jag körde själv
haha en häftig känsla.

drog mot Willys
sen a6.
shoppade loss vintergarderoben, jacka, baskermössa. vantar, halsduk & plånbok
och spelet twister ;) haha.
de enda som behövs nu är ett par svarta snygga stövlar, men får vänta
på bättre tider till plånboken.

åkte mot stan och träffade dooniiisss<3
åt på kaffebönan och tjatade:)
så galet braaaa

sen blev det tandläkaren, och där såg allt riktigt bra ut
så de spände den lite snabbt sen mötte jag pappa och drog mot bussen.

kom hem till öa, och då kom bästa jenniiiss<33 hit och vi har
tjatat&ätit och bläddrat i skolkataloger så braaaaaaaa

och nu ligger ja här,
har packat väskan för full och imorgon åker jag hem till Asker.
tillbaka till verkligheten
med jobb&träning&kärlek och allt sånt där :)

långt inlägg
men det har varit underbart att fått komma hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback