I was a key that could use a little turnin

så har jag känt mig idag!

haha svårt att förklara, men jag känner igen mig i den texten.
Jobbat idag mellan 10.30-19.30 och så dök min markus upp
som en glad överrasking och hjälpte mig att stänga:)
söt pojk är han

kunde då inte bara med att träna, så vi åkte hem.
ja tänker inte ha dåligt samvete, jag tränar varje dag
annars så skärpning kajsa

Men imon blir de träning.

förresten inatt hände de grejjer
Markus snackade & sjöng i sömnen och JAG DRÖMDE ATT JAG GJORDE KÖNSBYTE ( jag tror de har
med att göra att jag berättade för Lisa att jag var pojkflicka på högstadiet.



men ni får ha en fortsatt bra på Onsdagkväll:)

puss från Kaaajssiisss

Kommentarer
Postat av: lisa

hahahah, könsbyte?! nog för att du kanske var en pojkflicka, men nu tog du väll i lite? ;)

2008-11-19 @ 22:05:21
URL: http://detfattarmanjuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback