jobb, spelkväll & Idol

Nu är jag redo för att prata om Lördagen!

Traskade upp 07.00 igår, jobbade på Kårner nästan tre timmar,
gick mot torget (som ligger mittemot) och träffade alla andra
som jobbade för Jimu, gymmet :)
Stod på stan i 4-5 timmar, arrangemang för askers starkaste pappa.
ganska värdelöst var de, dåligt väder & tråkigt folk.
men pengar är pengar, markus fick ju bonus på tre kontrakt också wooohoohh

sen drog oss vi hemåt, städade & fixade, vid 18.25 anländer Emelie&Samuel
till Asker.
Hämtade upp dom, handlade & gjorde mat.
Fajitas det, hur gott som helst för de var verkligen inte igår.

Spelade sedan min favorit. pratmakarna
markus & jag var snälla en gång, men förlorade. haha.
och så spelade vi Tecknet, och det har man verkligen inte spelat sen typ 6:an
så roligt :D
tyvärr förlorade jag & emelie när vi var bäst, men vi vinner nästa gång.

klockan rann iväg och Samuel skulle jobba söndag morgon så de tog sista tåget hem,
markus & jag satt uppe till 01.30 och kollade på Idol.
Lars var bra, han är bra! jag tror faktiskt inte att han skulle åkt ut om de inte hade vart
för allt som skrivits och hans protester m..m
och så blev jag chockad - Robin B var ju fantastisk haha.

nu är det söndag & jag ska dra och träna om en timma




förresten,
grönt godis är tillgjort & han fixade Vasaloppet

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback