KAOS

herregud vilken morgon de blev.

Började klockan 6.30 idag.
Vid 8.30 skulle Mari min chef komma, och hon dök inte upp.
8.45 ringde jag hennes mobil men ingen som svarade.
och de bara vällde in folk så fick inte någon chans att ringa.
9.30 tog ja upp telefonen och ringde igen, fortfarande inget svar.
började få lite smått panik med alla jäkla människor hahaha, och har
endast ett nr till henne.
så då ringde jag till siv som också jobbar på Kårner och kollade om hon
hade något annat nr till henne eller till hennes man men de hade hon inte.

10.30 fortfarande panik, ja blev så jäkla orolig. hade ringt Mari 5 ggr men
hade inte hört något

10.50 Vibbeke, Maris kompis dyker upp och säger att Mari vart och tränat
och kommer om ett stund

11.00 Mari dyker upp och jag  blir så jävla glad hahahah

hon hade skickat ett sms till mig om att hon skulle dra och träna, som jag konstigt nog inte fått =/
och att de inte var någon fara för Måndags mornar är lugna
hahahaha men det var de inte, full ös medvetslös
hahaha men Mari är bäst och de här har vi skrattat åt hela dagen, ja som trodde hon försvunnit

men ja lyckades klara ut förmiddagen alldeles själv och ja är så stolt över mig själv.
grym är jag

& grym är jag som tränar efter jobbet

& ännu grymmare för att ja ska göra lasagne om en stund

man Må peppa sig själv

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback