det gör ont

Markus åh jag skulle dra iväg till Jimu nu ikväll
för att prata om hur vi ska lägga upp vårt lilla extrajobb:)
2 lördagar i månader, timlön, 100 för värvad medlem och träna gratis.
i mina ögon är det guld

men när vi var påväg dit så ser vi plötsligt
en brandbil, ambulans och poliser och fattar att det hänt
något.
En mopedolycka i en rondell, och så ligger det en kille mitt på vägen.
Han mådde säkerligen okej, och så men jag har aldrig sätt
något sånt på nära håll.
och fyfan, jag fick en stor klump i magen och blev illamående,
vet inte riktigt hur jag ska beskiva den här känslan.
Vissa tycker kanske jag överdriver, men det var så obehagligt
Jag hade bara velat kasta mig ur bilen och springa fram till den här killen och ta hand om honom.
det jag vill komma fram till i allt detta är att det gjorde ont att se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback