Fyllekäk

Kvällen igår var lika jävla rolig och lyckad som förra veckan!
samlade ihop ett litet gäng och drog hem till Emelie 2 ,
vilket inte var det lättaste när vi inte visste vart vi skulle gå av.
Men av kom vi, och rätt gick vi. otrolig känsla det där;)

Blev en del del pratadades, sen pictionary
jag, markus, emelie 1 och samuel var jävligt aktiva
och körde på som det gällde liv och död,
dock blev jag aningen besviken på Markus som inte kunde se att jag ritat
titlen hit me baby one more time, och han satt och skrek brittas fitta.
träna på det där......

Sen dök även Patrik, Magnus och Calle upp.
Då blev det plöstligt limbo, med tanke på min längd
var det kanskse inte så svårtippat att jag kan komma under låga höjder,
men däremot Emelie hon va grym!!

Det dansades hejvilt, så vilt att vi missade bussen in till Oslo.
Så då var det en jävla massa pratades på busshållsplatsen
om borde det ena och det andra,
väl när bussen kom var det en förbannad chaffis vi mötte, och likaså
en par norrmän som ville se min biljett.
sjukt var det.
Men till Oslo kom vi, och träffade på brandes som jag fortfarande inte riktigt vet vem det än.
och även min engelska flöt på riktigt som, som alltid på fyllan.

Roxybar var anhalten vi skulle till, det var ett varmt och trångt ställe
med helt okej musik.
När vi dansat ett tag fick vi syn på Robin och Jonas.
och det var lustigt, men ack så bra.
Jag som började nyktra till fick öl både från det ena och andra hållet.
Tack killar, det var ju inte läge att bli nykter.

Lisa min bästa blinddate och hennes sambo Katta träffade jag
givetvis, och klart skulle dom in i gröten med oss.
Och dom brudarna är härliga:D

Plöstligt stoppades musiken och slutet på kvällen närmade sig.
Markus & jag ville hinna med sista bussen till Asker som gick 03.25
och det gjorde vi.
cyklade hemåt till vår lilla stuga och sov ända fram tiil 13.30


Idag är det en tung dag, men trots det tunga har jag städat.
men nu är jag sugen på riktig mat, kebab & pizza - släng er i väggen
Markus ska göra biffar med lök

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback