Halsen kunde vart bättre

Vaknade idag med en smula ont i halsen,
så blir det alltid när höstren drar igång och bacillerna
hoppar runt.
Men ska ta en apelsin och dricka någon cvitamin sak
så får jag hoppas att det inte slår ut till en dunderförskyling.

Idol igår ja,
Alice, Lars & Anna var mina favoriter igår.
Håret på armarna flög liksom upp.


Ska ta en svänga ner till centrum,
och sen är det att ladda inför ikväll.
vi är runt 20 främlingar som ska ses i Oslo ikväll.
Spännande & Grymt roligt

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej,

ville bara tipsa om ett jättebra erbjudande i min webshop som bara gäller idag!

Du hittar mer info på min sida :)

Ha en bra söndag!

2008-10-12 @ 07:03:10
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback