Hoppsan : )

Nu sitter jag på bussen till Markus och bloggar:)
Tycker det funkar så bra!

Idag har jag lunchat med Pappa på Twin city,
galet bra!
Tog en lång svänga på stan där jag hann jag
gå in på våran kåk där kusin Millan jobbar.
Hittade två stycken svarta stövlar i storlek 35.
Jag älskade båda paren
dyra som sjutton var de, 1900 kr för det ena paret och 2300:- för det andra.
Kände mig för snål då, men finns de kvar om en månad så ska jag
ha ett av dom paren.
Har de på hjärnan, galet snygga


Känns konstigt att lämna Jönköping igen,
där har man familjen & sina fantastiska vänner.
jag saknar allihopa redan!


men nu taggar jag Norge, nu ska jag söka vänner;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback