Inatt ändrar vi klockan

är egentligen för trött för att skriva, men känner
att jag behöver ändå:)
Bergarna är ju som sagt här, sjukt bra och sjukt roligt!
Ikväll har vi ätit tacos och druckit vin, och kollat på idol lite senare än alla andra;)
Men jobbjobb idag också, i 4 timmar stod jag i kassan. I 4 timmar
gjorde jag inget annat, det var knappt att jag hann andas.
kan nästan förstå att många inte vill jobba på lördagar:P

men dagen är över, och jag är redo för ny jobbvecka.

annars, livet är förbaskat bra.
och om en ynka vecka, då!! dååå sover jag i min säng på mitt Visingsö
hos mina föräldrar.
Mina föräldrar, jag längtar efter er varje sekund!!!

nu ska jag sova, en extra timme och det är underbart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback