Mette-Marit

Jo idag när jag jobbade,
stod och höll på vid disken och när jag sedan
går tillbaka till baren så står min chef Mari
och ser allmänt finurlig ut och så frågar såklart
vad det handlar om.

ser du mannen där ute?

aaaa,

Det är Mette-Marits livvakt

Mette-Marit var tydligen och shoppade skor
i butiken vid sidan om oss.
Men Mari sa åt mig att vara lugn och att jag kommer
få chansen att se henne in real life en annan gång, hon brukar
tydligen komma in och dricka kaffe, och de kan ju bli rätt ballt.

haha så sjukt, så brukar tydligen hänga i asker.
De har tydligen något slags boende som ligger 5 km utanför asker sa markus precis

men nu ska jag se bonde




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback