Nyfiken nu??

Jag är hemmmaaa!!
JAG HAR HAFT DET HUR BRA SOM HELST!

Klockan 05.10 steg jag upp idag.
Gjorde mig i ordning, kokade gröt, pussade Markus hejdå
och tog min lila cykel och rullade ner för backarna och var på jobbet 06.30
Vad underbart att ha ett jobb!

det har varit så himla roligt, men också svårt.
Mycket man ska hålla reda på, nya sorter och så pratar kunderna
så jäkla snabbt, inte alltid lätt att förstå norskan då;)

Hemkommen nu, sitter här med fruktsallad & vatten och är lagom slut efter en rolig dag!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Kul att första dagen på jobbet blev så bra.

Jag vet vem som får fixa gott kaffe i fortsättningen

2008-10-06 @ 18:56:30
Postat av: mamma

skönt att höra att första dagen på jobbet varit bra! Hur kändes det att kliva upp 5.10?? Saknar dig älskling - det blev så tyst i huset när du åkte hem till Norge. Jag har försökt att ringa via skype, men får inte tag i dig. Och på sätt och vis är det bra - det visar ju att du inte sitter vid datorn hela tiden... Försöker ringa dig på mobilen i morgon. Sussa gott, mitt hjärta, så att du orkar med ännu en dag på kaféet. Tusen pussar och kramar från mamma som följer dig på bloggen.

2008-10-06 @ 21:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback