oj vad folk

Dagen igår var hektisk!

Steg upp klockan 07.00 men kom inte iväg föräns 08.30
drog oss mot Ullared och där var det folk kan jag säga.
Chocken la sig rätt snabb efter att sätt kön, men vi kom
in rätt snabbt.
Plockade åt oss det viktigaste vi behövde och jag plockade kläder till Markus;)
träffade på Matte, världen är liten!
En besvikelse från min sida till damkläderna, inget snyggt alls.
jag må vara kräsen, men nej tack.
Det som jag uppskattade var underkläderna och väskorna, strumpbyxor =/
Markus hittade en hel del iaf, så det var bra

Drog oss sedan på göteborg, där jag låste upp min mobil
och där vi åt mat på Ikea som egentligen blev ett misstag.
Efter att ha varit på Ullared var jag trött på köer och människor, på Ikea var det fullt ös.
Sedan bytte vi chaufför, jag fick köra till gränsen!
det var livet.

Gjorde ett sista stopp på ett varuhus precis innan gränsen och handlade
sjukt mycket mat.

sen var det raka spåret hem
efter att packat ut hela bilen, och den var full kan jag säga
var det en trött Kajsa & Markus som somnade tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback