YESYESYESYES

Idag har jag fått mitt norska bankkort :))
äntligen, som jag väntat på det.
Men har ändå inga pengar på det, får jue inte första lönen föräns 10 november höhö.

Jo Jimu, idag skrev jag & markus på kontrakt
för deltidsjobb där.
as bra, och 28 november är det julbord med Jimu och fri bar.
det kan ju bli rätt kul;)
allt är så bra nu

var på Ikea dag också, har valt ett matbord nu.
så nu kan vi börja ta hit lite folk :)
Känn er riktigt välkomna.


nu måste ja börja steka pannkakor, för snart
kommer Bergarna:))))

Kommentarer
Postat av: emelie 1

Får ni bjuda in två vänner på julbord å fri bar kankse ;);) höhö

hoppas ni haft en rba hekg iaf. sitter i nya rummet nu kommer bli så mysigt när man får in lite färg .



HAde!

2008-10-26 @ 17:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback