Dåligt av mig

Igår var jag verkligen jätte glad över att jag
hade så många läsare som jag faktiskt hade,
men när man slavar med uppdateringen sjunker det på en gång.
får jobba på det där.


har mycket på gång nu,
Vill hinna med många kompisar nu när man är hemma,
imorgon ska jag träffa rasmus, torsdag Fia så hör av er för tusan!
Nu är jag hemma :D

tog en promenad med Hansson nu ikväll,
hon skrämde livet av mig när hon hörde saker som prasslade, ugglor
m.m. men vi lyckades ta oss igenom mörket tillsammans

vad har annars hänt?
Pappa & Hans politikerkollegor blev bombhotade idag eftersom
de skulle rösta angående smothuset.
sånt är så jävla sjukt




tråkigt inlägg, jag vet
det får bli bättre imorgon.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback