GLAD KAJSA

Jag säger som Fredrik i care of segemyr, jag står mellan två jobb!
har haft två intervjuer idag.
Och båda gick toppen, bara till att välja typ.
men vill inte säga vad det gäller förns allt är klart!
men jag har heltidsjobb om jag vill:P

Jag är så glad, såg liksom framför mig
hur jag skulle få vänta i veckor och bara söka runt.
men vilken underbar känsla:)


Jag lovade Markus idag att jag skulle laga mat,
och jag sa att om jag är på bra humör efter den här dagen
blir det tacos!
så tacos it is!



och det här med träning.
10 min ner till centrum,
20 hem och BARA uppförsbacke!

Nu ska jag ta kort på mitt nya hem

Kommentarer
Postat av: Donna

GRATTIIIS, vad är det för jobb? <3

2008-09-03 @ 15:04:55
URL: http://donnaottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback