Här bor vi :)


Från utsidan, liknar som sagt mer ett hus:P


från sidan


träpanel inne, vår nya 160 säng,
så jävla skön haha ;D


vardagsrummet, soffan och bordet
är inte vårt utan sånt ska vi byta ut
efter hand:P men bra att låna så länge:)


Köket :)
med diskmaskin, lyx:O


Stegen upp till vårt loft ; )


ena rummet på loftet,
där har vi lagt en stor madrass
så att ni som kommer och hälsar
på vet vart ni ska sova;)

Utöver bilderna jag tog så har vi klart en toalett,
med dusch och tvättmaskin:)

Vi har en rum till på nerevåningen vi inte riktigt
bestämt vad vi ska göra med, just nu är det
fyllt med kartonger.

Vi had en del till på loftet som vi ska ha som förvaring,
Markus alkohol står för tillfället där haha;)


10 minuter med cykel till centrum
3 minuter till närmsta mataffär
och en jätte fin utsikt!

Jag tyckte från början att det var mycke trä, pga tränpanelen
och vill gärna måla.
Men nu älskar jag det :)
lite annorlunda, och det är verkligen toppen!
Perfekt för mig & Markus

Kommentarer
Postat av: Donna

Vad fiiiiiiiiiint :D NÄR FÅR JAG KOMMA **

2008-09-03 @ 15:06:16
URL: http://donnaottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback