Hello Pirate

Dåligt bloggande, fy på mig!

Lördag

Drog hem till Mysan runt vid sju tiden.
Drack vin och pratade mängder av minnen,
vi var tvungna att dra ignenom Lågstaidet,
Mellanstadiet, Högstadiet, Gymnasiet
och nu vårt vuxenliv.
drog oss vidare mot centrum, sedan Amor
sen Centrum igen bara för att.
Det var tydligen Pirat tema och alla var utklädda
kändes det som.
Speciellt killarna i baren, när vi beställde drinkar var vi bara
tvungna att skrika HELLO PIRATE och killen i baren såg extra glad ut haha.

sedan träffade vi Mysans sambo Henke och tramsade
runt på busshållplatsen.
jag tog sista bussen hem och fick snefylla och var världens
jobbigaste mot min Markus och de skäms jag över.

Efterfest fotografen sa åt oss: KRAMA VARANDRA och då gjorde vi såhär hahahaha

Mysan fick i mig en hel ÖL!!!





söööndag

slappade hemma på ÖA.
Med tv  & Höstpromenaden och städning

Måååndag

spänt tandställnigen så håårt att de känns som att allt i mig ska gå sönder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback