Kårner Kaffebar

Mitt nya jobb!
Jag är så jävla glad, var länge sen jag var SÅ HÄR GLAD:D

Fått lära mig att göra espresso, Cappucino, Americano, Mocca Latte och en hel del fler jag inte
minns namnet på.
Mycket noggranhet nu, hur man gör dom perfekta!
det var verkligen så roligt :D
jag ser verkligen fram emot det!
Kommer dock inte börja jobba förns 6/10

Så jag ska passa en hund
sen ska jag hjälpa till med lite annat.
så en vecka har jag lite att göra.

men efter det?
så funderar jag på att åka hem:)
nu blir Mamma happy :D <33

men jag tänker fira det här!
Jag tänker fira det här med Idol & Marabou Apelsin






KVINNA I KARRIÄREN! HERE I COME


Kommentarer
Postat av: Donna

Hjääärtat, espresso! :D:D inte expresso . Är dom snälla på jobbet? <33

2008-09-11 @ 13:05:28
URL: http://donnaottilia.blogg.se/
Postat av: kajsiis

hahahahah bra början asså

2008-09-11 @ 15:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback