Nära döden:O

Fyfan asså!!!


Idag var jag hos tandläkaren, och de bytte ut bågen på underkäken och ändrade
om lite så tänderna ska flytta sig mer åt höger, och allt det gjorde så sjukt jävla ont.
och sen var det dags för överkäken, och tydligen har mina tänder pressats ihop
så mycket så tandköttet har hamnat på ett och samma ställe.

Christer- oj då, de här får vi ta och göra något åt! det går på max två minuter

Jag (osäkert) - hehe vadå??? typ livrädd redan där

Christer- jo vi får ta och snitta bort tandköttet där du ser

Jag- ehh va? jaha okej :(

Christer- ja men va inte rädd, de är som att klippa naglarna

så kommer sköterskan in med värsta sprutan (och alla som känner mig vet att jag har största fobin för allt som har med sprutot och blod att göra). och där trodde jag att jag skulle dö. fyfan

så in med sprutan bara, bedöva och tar fram nån slags kniv och bara skär!
jag trodde jag skulle svimma.

åhhhh nu längtar jag efter ett fint rakt léende med vita tänder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback