Sambo livet

Nu är det klart!
Nu bor jag & Markus tillsammans på världens mysigaste ställe!
Jag älskar den här lägenheten/hus? mysigt
Och jag älskar våran nya säng, en stor säng äntligen!

allt är verkligen toppen!
de endas som saknas nu är kabel tv som kommer i Oktober,
så de blir till att Markus får ladda ner idol och sånt;)haha.
Och jag ska knäppa kort så ni får se hur vi har det:)


Idag har vi vart på Ikea,
köpt lite nytt porslin, lakan, och allt sånt där.
så vi har allt vi behöver för tillfället!
Tog även en svänga till Asker centrum, så man kan hålla utkik efter jobb!



Nu ska vi nog fixa lite och äta:)

jag är glad

Kommentarer
Postat av: Donna

Va kuuuuuuul Kajsiis, jag vill hälsa på!

2008-09-02 @ 16:06:07
URL: http://donnaottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback