Tack för kaffet

Tjooohoooo!


Dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.
Efter A6 rundan fick jag med mig ett par svarta chinos (markus, lugn! det är en bra investering, med tanke
på att jag inte äger några svarta byxor, och det kan vara bra när man ska jobba på Café, och
de är sååå jävla snygga)
inflyttningspresenten från Mamma blev världens sötaste kaffebryggare, liten & söt för ca
5 koppar. presenter delar man på, markus ska dricka kaffe dagligen innan årskiftet;)

körde runt med Pappa, han satt och prata i telefon.
jag har insett att jag kör bättre när jag måååste ha uppsikt själv haha.

Och jag som skulle träffat Ralle idag, blev inte så.
Både jag & han lyckades få förhinder så det får vi spara till nästa vecka.

jo och huset
ja bor nu typ 200 m från My, skulle vi köpa detta huset så blir de väl 30 m. haha,

och ja, Huset var fint! Både utanpå & inuti.
Trädgården är suverän.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback