Thats my boy

Hallloojj


ni vet, min skönhetsbehandling jag tidigare idag gjorde tydligen skillnad.
Markus kunde direkt se att jag var en tjej och utbrast - vad snygg du är så fort han såg mig.
skönt med respons asså:))

annars så har Noah åkt hem, nu när man är van vid att gå upp tidigt
kommer jag säkert vakna 07.00 och tagga promenad.
men det är tomt utan hunden, idag bet han hål på en kudde medans jag var
i duschen, men sakna sakna sakna

jag ville att Markus skulle se serien jag börjat kolla på, snäll
som jag är erbjöd jag mig att kolla om från början bara för den är så sjukt kul.
och här ligger vi och skrattar som dårar, men nu ska vi ta över den till
min bärbara och ligga i sängen istället, lyyxxxx
fast de gör vi ju varje kväll, men loooovely


Imorgon drar vi till Oslo
ska bli kul att spana in shoppingen (har dock inga pengar)
men man kanske kan fynda lite på secondhand?


ha en fortsatt trevlig fredagkväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback