Varför bloggar jag?

Varför bloggar man egentligen?
Jag tror många bloggar för att det är sån trend nu, trend att bli stor.
jag menar, kan blondinbella, Kenza, Kissie och alla dom, så kan väl alla bli stora bloggare.
Det finns ju allt från modebloggare, resebloggare, och så vidare, finns ju en massa kategorier men
jag vet inte vad jag ska kalla det.

Jag läser andras bloggar för att:

Hitta klädinspiration
Få bra tips om allt från bra smink, till mat, till resor
Läser kompisar bloggar för att se vad de har för sig , (när man inte har samma dagliga kontakt, så
är det kanonas)

men varför bloggar jag då?
jag gör det för att jag tycker det är roligt att skriva, skriva av sig liksom!
de är min enda anledning, sen är det faktiskt kul att det finns en del personer som läser den också:)
även att jag inte ger er några sminktips, klädtips och sånt så läser ni ändå:D
kanske är det just för att vi inte har kontakt på samma sätt längre?


och jag har heller ingen aning om vad det är för folk som läser, lite glest med kommentarena och så,
men åh vad roligt det är att inte veta!




(sedär Markus, nu fick jag ett kvällsinlägg ändå;)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

härligt kajsa :) jag tycker det är asmysigt att sitta och läsa vad du har för dig i Norge :P

2008-09-12 @ 20:49:52
URL: http://kajsanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback