inte igen!

Vad har hänt med mig på senare dag?
jag är väldigt sällan sjuk, och blir jag sjuk så handlar det om några dagar.

men något annat har hänt med mig.
samma sak som hände när jag körde
bil från jönköping för ett tag sen.
jag får andningssvårigheter och vill bara svimma.
helt galet.
hände på kårner när jag var själv.
men jag lyckas ta mig igenom det.
vad handlar detta om? att jag har svårt för stress numera?
panik här.

men annars har det vart fullt ös.
tänk er själv en kaffebar med utservering i solen!
oh jo. här hinner man inte med mycket annat än jobb.
tänk då i sommar. gosh.

nu ska jag koppla ner ett par varv och sen ska jag på träning.

tjing

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Men lilla älskade syster, nu blir jag ju riktigt orolig för dig! Vad är detta måntro...? Pussar till dig kära!

2009-04-02 @ 09:13:46
URL: http://malin-backlund.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback